今天是11月的第1天,吃了早餐后就打开电脑想说听听很就没听的音乐。

结果让我找到了 Fergie 的 Finaly。

这首歌我一直都很喜欢,歌词仿佛说着一个人得到了释放,解脱,看开了。慢慢的这个人终于可以朝向自己的梦想前进.我也希望可以得到解脱,朝自己的梦想发展丫!

~哈哈哈~~

话不多说,点击以下youtube来听听看吧~很难得fergie会唱那么抒情的歌哦!赞的啦!!!

(文意姐姐,那天我要介绍给你的就是这首歌,你一定要听哦!!200612417104234.gif)

 

 

Ever since I was a baby girl I had a dream
Cinderella theme
Crazy as it seems
Always knew that deep inside that there would come that day
When I would have to way
make so many mistakes
I could'nt comprehend
as I watched it unfold
This classic story told I left it in the cold
Walking through an open door that led me back to you
Each one unlocking more of the truth
I finally stopped tripping on my youth
I finally got lost inside of you
I finally know I needed to grow
And finally my maze had been solved
Finally
Now my destiny can begin
Though it will have a differences
Something strange and new is happening
Finally
Now my life doesn't seem so bad
Its the best that I've ever had
Give my love to him finally
I remember the beggining you already knew
I acted like a fool
Just trying to be cool
Fronting like it didn't matter
I just ran away
On another face
Was lost in my own space
Found what its like to hurt selfishly
scared to give of me
Afraid to just believe
I was in a jealous, insecure, pathetic place
Stumbled through the nets that I have made
Finally got out of my own way
I've Finally started living for today
I finally know I needed to grow
And finally my maze had been solved

Finally
Now my destiny can begin
Though we will have a differences
Something strange and new is happening
Finally
Now my life doesn't seem so bad
Its the best that I've ever had
Gave my love to him Finally
Finally, Finally
Finally
Now my destiny can begin
Though it will have a differences
Something beautiful is happening, happening
Finally
Now my life doesn't seem so bad
It's the best that I've ever had
Give my love to him finally
ohhhhhhh, Finally, Finally, finally

嗯~是不是很好听叻??掌声鼓励鼓励!!!

 24468935:17.10.09 帅哥的生日^^

中午 的是后约了文意和laitee去吃午餐···痴饭时间到~

最近都是 wenyi and laitee 了。

not wenyi and peiwen anymore~~~

哈哈哈~~~49298000504de.gif

 

24449032:太平游记(天二)

 

晚上爸爸妈妈和哥哥来宿舍带我出去吃晚餐。

妈妈还带了很多食物,还有补品给我喝~~呵呵呵~~

吃完饭后我们到超市买粮食····

 

×这里我发现一个超奇怪的洗发剂!里面有人参叻!用完过后人参可以炖来喝吗?哈哈哈!!×

1.JPG

 


×正要排队给钱。看爸爸那副样子,似乎要逃走,不要还钱哦!拜托,才那几样东西就看不开×生活真无聊

2.JPG

 

×看看都只买了这些而已咧~~哥哥的比我的还多~还好麻麻没买,不然就会变成-妈的~XDXD× 

3.JPG

 

买完东西就会宿舍去了

现在来看看麻麻带什么来给我了~~~26.GIF

 

 

首先是包子,是麻麻亲手弄的包子哦pig1.gif!拿去请朋友吃了,因为我一个人吃不完丫~坏了就不好咯,浪费了麻麻的一片心意~

(是真的吃不完嘛~自己人就不用说那么多的客套话了~朋友还一直要我说是故意拿给他们分享的~~=_='' 不过我觉得没差啦~)

 

4.JPG

 

×还有红豆水,可是也是太多了。才刚吃完饭····塞不完丫~拿去给朋友分享了啦~哈哈哈!好喝!很就没有喝麻麻煲的红豆汤了,麻麻的和外面的不同,不爱放椰浆和sago,放很多陈皮。但是我觉得很多糖哦~上面一层糖水~哈哈!×

7.JPG

 

×喝了红豆汤,回到房间还有党参鸡汤等着我列~~好大一壶~~晚上一直来回厕所叻~~@@

不过和了以后很好睡啦~很久没回家,很少有补品喝的说~~×

5.JPG

 

×还有一点水果,麻麻知道我不会自己买水果吃。的确啦~~哈哈~×

6.JPG

 

哇~~还好爸妈有来探望我(说到自己像病人似的,哈哈)

让我吃了很多好吃的

呵呵呵呵~~~~

愉快的11月1日!!!

来我家坐坐,喝杯茶丫~^_^ 

arrow
arrow
    全站熱搜

    温蒂 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()